NEWS

ALUMNINEWS2015/03/31

(お知らせ)校友会事務局が移転します

Secretariat of Alumni Association will move from Admissions Office International to Office of the President starting from April 1, 2015. This reflects that the relationship between APU and APU Alumni Association is now entering into more diverse and comprehensive way rather than collaboration in just admission purposes. The office location will move from the 2nd floor of the building A to the 4th floor of the same building. Email address and phone number will remain the same.

(New address)
Secretariat, APU Alumni Association
Office of the President
Ritsumeikan Asia Pacific University
1-1 Jumonjibaru, Beppu, Oita 874-8577 Japan
Email: apualumn@apu.ac.jp
Tel+81-977-78-1119
Fax+81-977-78-1121

校友会事務局は2015年4月1日より、アドミッションズオフィス国際から学長室に移転します。これはAPUと校友会の関係が、学生募集といったものに限らず、もっと多様で重層的な協力関係になることを反映させたものです。オフィスの場所はA棟2階から4階に移りますが、メルアド、電話番号等は変わりません。

(新住所)
APU校友会事務局
〒874-8577大分県別府市十文字原1-1
Email: apualumn@apu.ac.jp
Tel+81-977-78-1119
Fax+81-977-78-1121


Category

Previous NEWS & REPORTS

Find us on :

当サイトに掲載している文章および写真を、他媒体に転載することを禁じます。