NEWS

ALUMNINEWS2015/03/31

Announcement:Secretariat will be relocated

Secretariat of Alumni Association will move from Admissions Office International to Office of the President starting from April 1, 2015. This reflects that the relationship between APU and APU Alumni Association is now entering into more diverse and comprehensive way rather than collaboration in just admission purposes. The office location will move from the 2nd floor of the building A to the 4th floor of the same building. Email address and phone number will remain the same.

(New address)
Secretariat, APU Alumni Association
Office of the President
Ritsumeikan Asia Pacific University
1-1 Jumonjibaru, Beppu, Oita 874-8577 Japan
Email: apualumn@apu.ac.jp
Tel+81-977-78-1119
Fax+81-977-78-1121

校友会事務局は2015年4月1日より、アドミッションズオフィス国際から学長室に移転します。これはAPUと校友会の関係が、学生募集といったものに限らず、今後さらに多様で重層的な協力関係になることを反映したものです。オフィスの場所はA棟2階から4階に移りますが、メルアド、電話番号等は変わりません。

(新住所)
〒874-8577大分県別府市十文字原1-1

立命館アジ太平洋大学 学長室 APU校友会事務局

Email: apualumn@apu.ac.jp
Tel+81-977-78-1119
Fax+81-977-78-1121


Category

Previous NEWS & REPORTS

Find us on :

It is forbidden to reproduced the sentences and pictures in other media without permission.